![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() / Kajja 👱 |
|
||||
|
||||
![]()
Klockren kommentar, Kajja!
![]() Jag får ibland frågan om vart i Grekland jag ska flytta när jag blir pensionär ![]() Helena S ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Inte köpa-hyra👍 September till december...sedan Mars till slutet på juni! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Helena S ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, sugen blir man så det räcker till. Det värsta är att man har så sjukt mycket att göra på jobbet och det är ingen som gör ens jobb när man är borta, så man måste nästan "jobba in tiden" inför ledigheter.
Man har eg inte tid med semester, men vad skulle det vara för liv? Sjukt är ordet... ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Precis så är det tyvärr... när jag är tjänstledig (som jag måste vara när jag åker utanför loven) som lärare så jobbar jag dubbelt innan och dubbelt efter och får trots det avdrag för alla lediga dagar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
skriva om på forumet när det är dags...om ca: tio år! ![]() ![]() ![]() / Kajja 👱 |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har heller inte bokat än....har lite beslutsångest om vilken ö jag ska välja
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Förresten...Vit tog ju en restresa till Zakynthos för några år sedan... helt oplanerat. ... Har vi varit där 3 gånger nu och det går inte att jämföra med älskade Kreta, men vi blev riktigt kära i den ön!!💛💜
Inget vi hade förväntat oss!! Kul med såna överraskningar😄 Annars gillar vi ju mest det genuina Grekland..men det var nåt som vi inte kan sätta fingret på med ön..👆💞🌴 / Kajja 👱 |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|