Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2016-12-09, 12:31
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Charterresor

Det är jättetråkigt som debatten blivit här I tråden och jag tycker ärligt att " drevet" nu efteråt är tråkigt. Om, Du Janne hade skrivit Ditt inlägg direkt efter Admiralas och Thiras inlägg så hade det kännts mycket bättre för då hade de kunnat svara. Jag tycker dessutom att Admirala och Thira borde få en stor erkänsla för allt arbete de lagt ned på Kalimera. Det är precis som bortglőmt nu. Det reagerar jag emot och står för.

Det är så många de senaste åren som blivit avstängda eller själv slutat efter diskussioner som varit lite hetsiga sa så nu känns Kalimera urvattnat. Man vågar inte skriva så mycket som kan uppfattas kontroversiellt. Dessutom är det ju lätt att slänga ur sig saker som inte stämmer och ge någon skit för något som är osant. För min del känns det som att jag också gjort mitt här... Det som ju är 90 % av forumets innehåll är ju öarna frågor om dem och det är förutom TINOS inget jag är intresserad av. Jag har funnit min del av Grekland. Jag älskar fastlandet och det är dit jag vill... Jag tror att mina dryga 16 år här får räcka.
Jag har gett allt jag har att ge om Grekland här och ber att få avsluta mitt medlemskap....Nu får nya krafter sätta igång att skriva och stafettpinnen går även till alla er som läser men inte skriver så ofta.. Er tur nu!!!

Tack för mig!

Lissi - nu även kalimerapensionär.

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:21.