![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack för rapporten, jag tycker nog att du har en hel del humor kvar.
![]() Och God Jul och Gott Nytt år till dig & co också! Väntar på nya rapporter nästa år. / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Visst åker mina mungipor upp gång på gång när jag läser det du skriver Jannis! Du lyckas få läsningen trevlig även om det finns sorgesamma inslag i det du förmedlar. Tack för rapporten!
God Jul och Gott Nytt År till er alla! Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Du har ju massor att berätta! Lokalfärgen är underbar. Jag har lite av liknande upplevelser , allt är inte roligt och soligt. Dock är det bitar av vårt liv, och somligt kan vara intressant att dela med sig av.
Idag skiner solen och katterna vet precis var det är skönast att ligga. Och jag ska göra en pepparkaksdeg, det är åratal sen sist. Ha det så bra på sydsidan! |
|
||||
|
||||
![]()
Du har ABSOLUT inte tappat den humoristiska gnistan, J-E!!!
Birgitta (på ett hotellrum i Arlanda stad för fortsatt resa imorgon) |
|
|||
|
|||
![]()
Aj, aj, aj! Då får vi fortsätta hålla tummarna för Akram!
Uppsök läkare i Sverige, kanske du slipper medikamenterna! Här är de ju "pillertokiga"... Ha det gott! |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tror det är rätt tid att byta Kreta mot Sverige nu. Inte ni andra, men vi! I morse skulle vi ta motionsrundan och lite mörka moln närmade sig från norr. Efter en kvart ändrades dugget till spöregn. Det var bara att vända om, kryssa bland pussar och floder och väl hemma ta av sig de dyblöta kläderna. Det har tagit hela dagen att torka dem. Tack och lov har vi avfuktare och handdukstork.
Nu vet vi att temperaturen ska sjunka till under 10 i natt med nordlig storm. Väskorna är packade (nästan) och vi ser fram emot morgondagens flyg. Vantar och mössor finns i ytterklädernas fickor. De måste säkert användas i Jämtlands huvudstad! / Jannis |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|