![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag var där förra året, 4 dagar, andra halvan av september.
Många rumsuthyrare, minst fem, fanns i hamnen vid ankomsten. Samma sak när vi lämnade Donoussa, många rumsuthyrare väntade på inkommande färjan. Jag tror det blir samma sak under maj, gott om rum/studios, man kan välja och vraka. Vi följde med en rumsuthyrare men det som erbjöds var inte bra, så vi gick till en annan (vi hade fått visitkort i hamnen) och det var mycket bra. Donoussa är toppen! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi kom till Donoussa mitt i natten med stora färjan (Blue Star), hela vägen från Piraeus, jag tror vi var framme vid 2- eller 3-tiden. Inga problem, som sagt många rumsuthyrare var på plats, det gäller business....
Vi åkte från Donoussa till Schinoussa mitt på dan med Skopan. Lycka till! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Färjan från Piraeus till Donoussa är alltid försenad, ofta minst 1 timma, det har rumsuthyraren sagt till oss. Det är på- och avlastningen på Paros och Naxos som orsakar förseningen, sa han.
Kommer inte ihåg namnet på boendet, tyvärr. Jag föredrar Donoussa, bättre stränder, tycker jag. Men Schinoussa är också mycket fin. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|