![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Kan säga så här. Skopelos gick in direkt på topp tre, ja banne mig om den inte toppar. Just nu iaf. Aldrig har jag väl längtat åter till en nyligen besökt ö som Skopelos. Helt helt fantastisk. Jag är helt överväldigad! Varför har inget sagt nåt?
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Netwolf;389510]Kan säga så här. Skopelos gick in direkt på topp tre, ja banne mig om den inte toppar. Just nu iaf. Aldrig har jag väl längtat åter till en nyligen besökt ö som Skopelos. Helt helt fantastisk. Jag är helt överväldigad! Varför har inget sagt nåt?
![]() ![]() Ja, vi är ju några som har försökt att förklara hur fin den är, men tydligen tar det lite tid för vissa... ![]() Maria |
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen!
Retrospektivt växer vistelsen på Skopelos ytterligare. Ett mjukt varmt ljus, vilsamt, vackert med ett lugn - utan att vara händelselöst. Tvärtom många intryck. Levande. Nära. Vackra vikar med kristallklart vatten. Fina vägar i betagande landskap och vida vyer. Många möten med människor. En stad med ett brett utbud, utan att vara högljudd eller påträngande. Som någon skrev: Skiathos lugnare och mer väluppfostrade äldre syskon. Återigen: Tack för många och värdefulla tips! /Magnus |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
😀 Om en dryg vecka är vi på Skopelos igen, härligt.
Carina |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Snorklingen vid Milia...
![]() ![]() På Molos nere i Skopelos stad hade de några oerhört goda auberginerullar med valnötter och granatäpple. De vill jag mer än gärna äta igen!!! Helena S ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
Citat:
/Netwolf |
|
|||
|
|||