![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej,
Stämde informationen du fått av mig om båda turerna på Naxos eller har bussbolaget ändrat på något? |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tror det stämde angående rundturerna, ja. Jag såg information på flera ställen om dem men vi åkte inte någon av dem. Vi åkte en eftermiddagstur till Filoti och kom då i samspråk med ett annat svenskt par som också hade funderat på rundturerna. De hade tydligen bokat platser till en av dem men den hade omgående blivit inställd pga för få bokningar. Då funderade vi inte mer på det och kunde istället koncentrera oss på separata platser vilket allt som allt blev tre olika.
De kommer jag att återkomma till lite mer ingående vid ett senare tillfälle. /Hasse ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Du/ni var på Naxos en bra bit inne i turistsäsongen, mitten av juli, och det är väldigt konstigt med inställda turer p g a få bokningar. Jag gjorde båda turer i början av juni och då var Naxos faktiskt ännu inte helt igång, men det var fullfart på turerna ändå. Visserligen var bussarna inte helt fullsatta men kanske till 60-70%. Det är ju mycket folk eftersom bussarna är riktigt stora. Men en beläggning på 60-70% kanske räknas som "få bokningar"...
Tråkigt och höra det eftersom turerna var utmärkta och mycket prisvärda, framför allt var guidning (av lokala guider) turernas höjdpunkt. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|