![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Underbart vackert!!! Tack för att vi får ta del av detta vackra, även om vi inte är på plats. Men gissa om det är frestande att komma och se på riktigt...
![]() Lena |
|
||||
|
||||
![]()
Nafplio är fint och våren är härlig och du tar fina kort! Roligt att fotografera när det blir så fina resultat.
Och bourgonvilla i den här klassen är oerhört tacksamt. Jättefint, Admirala! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Som jag sagt tidigare, vackrare stad finns inte och igenkänningsfaktorn är hög!
Sammanlagt har jag varit ca 14 dagar genom åren I Nafplio, dock aldrig mer än 4 dagar I sträck. Nästa gång blir det ändring på det! Tack för underbara bilder! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ja verkligen underbart vackra bilder Admirala! Nu vill jag ju åka dit också!
![]() Hur ska jag hinna besöka alla platser jag vill se! ![]() Katitzi ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, fantastiske bilder
![]() Napflio e r så vakkert 😍 Jeg har veldig mange bilder fra tidligere besøk ![]() - men klarer ikke å la være å "knipse i vei" denne gangen heller ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för att du delar med dig av allt det vackra!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Men åhhh sååå vackra bilder,speciellt bilden av det gamla huset med bougainvilian,renoveringsobjekt någon.....😘
Hälsningar från Boden där den skira vårgrönskan,björkarnas musöron till blad överrumplar oss!!!Det är ju bara 11/5 ännu😱 Monica😎 |
|
|||
|
|||
![]()
Tusen takk, alle, jeg blir både rørt og glad over alle de herlige kommentarene!
Citat:
![]() Håper jeg er her når du kommer igjen! |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Nafplio utan Dig blir inte samma ![]() Lissi- från ett varmt men underbart Aten |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|