![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Kanske Outi redan från början hade kunnat precisera sig av vad det var för dagsutflykt denne menade, så slapp det ju bli en massa ovidkommande inlägg
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg tok katamaran fra Heraklion til Santorini for to år siden.... Mener turen da kostet 65 euro en vei. Tok et par timer. Båten går tidlig om morningen....8-9 tiden. Jeg hadde ville lagt til en overnatting....en kveld i Oia med en god middag og solnedgangen er aldri feil...
![]() Selv reiste jeg bare en veg. Hadde fått en kjempebillig flystol-bilett til Heraklion og skulle videre til Paros. Siden jeg ikke hadde vært i Heraklion så syntes jeg det var spennende å få med meg en natt der også... Senast redigerad av Ia den 2016-04-11 klockan 21:47. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag är tacksam över att ni på forumet delar med er av er kunskap och är engagerade. /Outi Senast redigerad av Outi den 2016-04-11 klockan 22:48. |
|
|||
|
|||
![]()
Outii ; tok organisert tur fra Kreta til Santorini for mange år siden. Sammen med en tenåringsdatter. Det v a r dyrt, men absolutt verdt pengene. Nettopp det at turen var 'charter'- typ, gjorde at vi opplevde masse på en enda dag. Mer enn vi hadde klart å få til selv ( eller hadde orket å tenke ut
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|