![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Kom på att Astypalea är också en toppen fotoö
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Holder med om Amorgos har fantastisk mange fine motiv.... kanskje har jeg di beste foto derifra ?
![]() Mykonos , Folegandros, Syros og Paros har jeg også mange fine bilder fra.... og for å ikke nevne Santorini da... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tusen tack för alla svar! Måste besöka dem allihop
![]() Amorgos har jag varit på och det är nog den mest magiska ö jag varit på men tyvärr var vi inte till Chora, vilket jag ångrar enormt! Vi var 3 familjer som båtluffade och var där 3 dagar så det blev aldrig av. Jag var den enda som var sugen. Jag ska absolut åka dit igen! Ni som varit på Amorgos, hur gör ni med hemfärden, hur långt innan åker ni över till Santorini (om ni åker flyg därifrån) med tanke osatdigt väder och inställda båtar? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Här har jag lagt ut några bilder från fotogeniska Chora. Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Hei. Er enig om at Amorgos har mange flotte motiv å by på - har vært der 2 ganger og drar gjerne ditt igjen. En annen øy som jeg også synes har flotte motiv er Symi og den har ingen her nevnt. Innkjøringen med båt til havnen i Symi er fantastisk!
Det finnes jo veldig mange flotte øyer i Hellas og det er mange grunner til at man får en favorit. Mine favoritter er Leros og Amorgeos som jo er to ganske forskjellige øyer... |
|
|||
|
|||
![]()
Janne, förstog det först efter vi varit där men nu finns det en stor anledning att åka dit igen! Brukar inte gilla att åka på samma ställe två gånger men Amorgos måste jag till igen, minst en gång till!
![]() Symi ser också jättemysigt ut!! Blir inte lätt det här!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Janne - Brukar ni åka charter eller bara en flygstol?
|
|
|||
|
|||
![]()
Finns ju inte charter till Amorgos så svaret var enkelt!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Fina fotoöar för mig är:
Hydra, Foegandros, Sifnos, Sikinos, Kimlos, Milos, Astypalea, Anafi och Amorgos 😀 |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Och inte bara att fota ![]() ![]() //maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Visst var det. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nej dit tror jag faktiskt jag kan åka om och om igen! har du något favoritställe att bo på där Janne?
|
|
|||
|
|||
![]()
Betraktarens öga ser det vackra
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Precis, Athanasia och tänk, jag älskar Aten, med grafitti, blommor, vackra, slitna hus, antika lämningar , magiska utsikter från höjderna..ALLT finns!
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
På mina 2,5 dagar I maj blir det fotosafari I Exarchia, Neapoli, Metaxourgio och Kolonaki samt obligatoriska Lykavittos...
Har jag sen tur så finns någon kvällskonsert också... Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() |