![]()  | 

| 
	 | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Citat: 

Går det att ha digitalt boardingpass från alla flygplatser då? När vi åkte hem för 3 veckor sedan med Norwegian (från Chania) så kunde jag inte checka in på hemresan i appen som jag gjorde när jag åkte ner.... Jag var alltså tvungen att stå i incheckningskön trots att jag inte hade bagage som skulle checkas in. // Malin  | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Citat: 

![]() Vad gäller digitalt boarding pass. Jag vet inte om alla flygplatser tillåter det, men jag har hittills inte hört motsatsen. Skulle väl vara nån obskyr flygplats i Katmandu, eller nåt isf ![]() ![]() /Netwolf  | 
| 

| 
|||

| 
|||
| 

Jag har bara SAS app och där har det funkat utan nät...Får fram mitt boardingcard utan att ha nätet på. 

Lissi  | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Citat: 

SAS hade ju fingeravtrycket som boarding card innan, men jag vet inte om de slutat med det? Det var ju praktiskt, för det hade man ju alltid med sig.   Men det kanske är säkerheten som satt stopp? Det är ju rätt lätt att förfalska./Netwolf  | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Citat: 

På Daskalogiannis airport i Chania funkar inte så mycket när det gäller datorer just nu. Vi vet! Därav tror jag Nilams dilemma. Ber till gudarna att det funkar när chartersäsongen verkligen kommer igång. Birgitta.  | 
| 

| 
|||

| 
|||
| 

Jag har bara SAS app och där har det funkat utan nät...Får fram mitt boardingcard utan att ha nätet på. 

Lissi  | 
![]()  | 

| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |

| 

|