![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Det är ingen som har nämnt Perilovi. Där har vi ätit vansinnigt god mat.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har inte heller ätit på Perivoli , men vi har varit in där och tittat. För visst är det väl den gardentavernan som ligger på en tvärgata upp från Platanostorget, Janne? Rätta mig om jag har fel! Vi fick inte rätt känsla när vi var in där, kändes lite "för fint" . Men vi får kanske ge det en ny chans i år.
Maria |
|
||||
|
||||
![]()
Se nedan.
![]() Det stämmer bra det. Det känns som ett litet finare ställe, priset var något högre än normaltavernan, men det var prisvärt och maten var supergod, och mycket trivsam miljö att sitta och äta i. |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Frank!
Jag såg ditt meddelande nu precis om Villa Nena och har skickat ett svar till dig om det underbara stället! ![]() Så underbart att det blev en resa till Skopelos! Mitt råd när det gäller restauranger i Skopelos är att inte fastna för turistfällorna, be att få gå in i köket och välja istället och du ska se att en ny värld öppnar sig! ![]() Det finns ett pyttelitet ställe långt upp i gränderna ungefär mitt i Skopelos stad, en trappa leder ner i källaren och det är ofta mycket musik och många greker här, minns inte vad stället heter. Ser inte så inbjudande ut, men här får du uppleva genuin grekisk middag och mat som är så ljuvligt god att du gärna bortser lite tråkiga vita väggar! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för era intressanta svar alla Greklandsfantaster !
Mvh Frank |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|