![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Om dere i tilegg vil bade etter å ha tittet på byen osv. ville jeg ha tatt bussen ut til Agia Prokopios el Agia Anna, det tar et kvarter og koster 1 Euro. Tror bussen går et par ganger i timen og den går fra kaianlegget der dere kommer inn/ut med båten.
Det går ikke ann å rote seg bort på den turen...., dere går bare av bussen da dere ser bussen kjøre inn i et lite tettsted og dere får stranden rett forran dere (Ag.P.) eller neste holdeplass (Ag.A.) da kjører dere langs stranden hele veien.... ![]() Stranden i byen er veldig langgrunn (ypperlig for småbarn) og ganske overbefolket og gir ikke akkurat den store badeopplevelsen.. Å gå dit fra sentrum/kaien tar ikke så mye kortere tid enn å ta bussen utover til de finere strendene. Ia |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Undrar bara om det är någon som har ytterligare bra tips på vad man inte bör missa under en dagstur på Naxos? |
|
|||
|
|||
![]()
Hej
Nej, jeg synes at det vigtigste er skrevet.... det skulle da lige være is-boden. ligger en gade oppe ved starten af havnen. I følge mine børn har de verdens bedste is....og jeg er enig.... Jeg ville bruge en dag på Naxos på at se staden med dens gamle gader og så bade inden jeg skulle hjem. Lisbeth |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Kanske lika bra att avsluta här........Känner mig rätt nöjd med de tips jag fått hitills..........Men om det finns mer, så gärna för mig! ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|