![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Oj vad jag känner igen mig i beslusångesten! Var där förra året. Ja, både i ångesten och på Tilos alltså. För Tilos blev det, och nu längtar vi verkligen dit igen.
![]() Ångesten bestod i om det skulle vara för litet och en del annat. Dessutom hade vi förälskat oss i Alonissos året innan. Det kändes svårslaget. Vi tycker också mycket om Karpathos. Tilos var absolut inte för litet oss. Det var vackert. Livadiastranden tyckte vi verkligen om, fast vi egentligen är sandstrandsälskare. Provade inga andra. Vi bodde längst bort på stranden och njöt av närheten. Torget var en riktigt härlig plats både morgon, dag och kväll. Bra restauranger fanns det gott om - både vid torget och strandpromenaden. Och vandringarna var fantastiska. En tidig morgonpromenad till övergivna Micro Chorio. Missa inte baren kvällstid om den är öppen. En ännu tidigare vandring till Ghera med stopp för en helt otrolig soluppgång 🌅 på höjden vid kyrkan. En mitt-på-dagen-vandring till kastrot. Superhäftigt (men gå inte i värsta värmen som vi gjorde. Solskydd på vägen finns ej). Ja, vad ni tycker vet jag naturligtvis inte, men Tilos vann i alla fall våra hjärtan 💕 |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|