![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Kan inte utan hålla med dig Lissi - När man minns tillbaka är det inte utan att det skulle vara roligt med ännu en fest här nere i Skåne
![]() Men vi fixar en i Malmö på samma ställe i höst! Andra helgen i november istället för i Lund igen! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Jag ser att Fru Piggelin är i riktigt god form idag
![]() Visst hade det varit roligt, men firar inte Kalimerafesten 5-års jubileum i år? Kanske borde den vara i födelsestaden då istället, d v s Stockholm. Nästa år kan vi kanske haka på ![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() MEN bestämmer ni det redan nu - så ska jag banne mig boka rum i Bjuv ![]() Ni verkade ju ha så HIMLA KUL sist!! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Zanét ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
[quote=Zanét Gås? Äh, det går lika bra med grekisk variant
![]() //Zanét ![]() ...och vilken är den??? ![]() Jo frun är väldigt piggelin! Kalimerafester är så trevliga och det är så himla kul att träffa alla man har så trevligt med här resten av året... Om festen är i Malmö, Lund eller Stockholm spelar inte mig &co någon roll. Helgen är ju redan bokad! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Den härliga skivan spelar jag då och då och minns den trevliga festen. Har också en CD som Arne spelade in till oss som deltog i någon av de första Umeåfesterna. Hasses bild från den första festen pryder anslagstavlan på jobbet.
Eva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Banne mig ett långt bättre betyg än att komma på någon framskjuen placering i stora fototävlingen på hösten !! ![]() ![]() ![]() Hasse ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ...säger Lissi som kom trea i tröjtävlingen! |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|