![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Maria - nyfiken i en strut ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Visst får man fråga det. Men svaret får du vänta på tills vi säkert vet att vi är på väg. Då skall jag gärna återkomma med lite rapporter om resan. Men till dess får det vara en hemlighet.
Detta bl a pga att vi de senaste 12 månaderna vid flera tillfällen tvingats avstå en resa pga krånglande hälsa. Så därför vill vi vara lite försiktiga med att glädja både oss själva och andra innan vi kommit iväg. Men .... vi hoppas, tror och gläds ändå lite i smyg inför den här trippen. Och då ska det bli kul att återkomma och berätta både om resmålet och om hur det gick med flygbytet i Aten. Masse |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() MVH zakka |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas verkligen att hälsan inte krånglar i år så att ni kommer iväg!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Håller också tummarna, Masse!
Vi kommer att följa i era fotspår från september ifjol när vi åker till Skopelos i sommar. Rolig och matnyttig läsning om era eskapader på ön, där vi tillbringar en vecka innan vi, som vanligt, återser Skiathos. Återkommer sannolikt med lite frågor och önskemål om tips innan vi åker. Vänliga hälsningar, /Magnus |
|
||||
|
||||
![]()
Masse, hoppas verkligen att ni kommer er iväg på er resa som planerat. Och det blir spännande att höra vart det bär iväg
![]() Du brukar ju också hålla oss uppdaterade när ni är i Grekland, det är så kul med direkrapporter. Själv är jag inte lika bra på det, brukar istället bli ett resebrev med bilder efter hemkomst. Själva kommer vi att åka tillbaka till Skopelos I maj, men denna gång ska vi även ha några dagar på Alonissos. Maria |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Zakka, Janne och Anne för era välgångsönskningar och kramade tummar. Det är fantastiskt så mycket värme och omtanke det finns bland vännerna här på Kalimera.
Och så kul med ert intresse, och att jag lyckats göra några lite nyfikna. Hoppas verkligen att vi kommer till skott som planerat den här gången. Det ska i så fall bli kul att få berätta om det. Jag lovar att återkomma i ärendet, oavsett hur det går. Nu är åtminstone flygbiljetter och boende för 15 nätter i Grekland bokat. ![]() Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Det låter spännande!
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|