![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Egentligen tycker jag om första bilden bäst. Hos Nikoletas trädgård kan man sitta och filosofera, läsa en bok, lösa sudoku sticka (eller som jag fick, ett datorhaveri). Men man får ändå ro.
Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så fint!
// KR |
|
|||
|
|||
![]()
Vet precis vad du menar med den där känslan av när det blir lite för ödsligt i lågsäsong. Man kan nästan få en lite vemodig känsla då men ack så vackert det är i byarna utan så mycket folk.
Superfina foton! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för titten! Helt säkert är Tinos en fin ö. Hoppas jag får resa dit en vacker dag.
/ Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
.....glömde ett par havsbilder.
Jag älskar havet och himlen. ![]() ![]() Till sist. En vild cyklamen med önskan om en GOD JUL! ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Riktiga längtan-bilder från fina Tinos! Det var fint att du la in dem också (förutom Aten och Pireus).
Kan du hålla dig borta från Tinos hela nästa år, tror du? |
|
|||
|
|||
![]()
Precis så sa jag till Claes....jag kan nog inte det....men då blir det en resa i första halvan av oktober....eller i månadsskiftet september -oktober. Brukar ju fira födelsedag i Grekland och 10 dagar KAN jag nog få med mig Claes. Annars får DU hänga med Marianne!!!
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, nästa år bara MÅSTE jag till Grekland igen.
Ett år utan Grekland (i år) har varit fullt av längtan, även om jag varit på flera andra resor. |
|
|||
|
|||
![]()
Lissi,härliga bilder👍
Monica😍 |
|
||||
|
||||
![]()
Stort tack för dessa härliga bilder
![]() Känner igen mig på en del ![]() God Jul! själv, och ett riktigt Gott Nytt År! ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|