![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har förstått på dina senaste inlägg att det har infunnit sig en liten, liten mättnad. Så brukar vi också känna det. Inte på vår vinterresa till Paleochora, då har vi vårt vardagsliv där men slipper skotta snö. Men på våra andra resor som omfattar oftast en månad.
Jag börjar längta hem till min egen säng, dunkudde och dunmadrass. Ta hand om mina närmare 50 krukväxter och laga mat, som jag gillar att göra. Samt att börja planera för nästa resa! Som du säger, lagom är bäst. Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Betyder detta att du snart ska hem? Inte alls konstigt om du börjar känna dig färdig för denna gång. En resa är ju trots allt bara en tillfällig vistelse och förr eller senare längtar man till sin egen vardag. Och det är ju väldigt positivt om det är så för det kan ju inte betyda annat än att man trivs i sin vardag också. Och det är ju viktigt det!
![]() ![]() / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Ja, den ivern ser jag fram emot när jag kommer hem att planera en ny resa... men vårresan tänker jag inte flänga runt överallt... jag ska bo på ett ställe eller högst två... jag är inte öluffartypen... ![]() Sunny, direkt från ett blåsigt Ermioni... |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Men ni har säkert en alldeles speciell och nära vän som hjälper Er med detta!.. ![]() Jag gillar riktigt kryddstark mat och det får man knappast här i Grekland.. SÅ MIN MAT.. kan jag längta väldigt mkt efter, just NU mer än någonsin!!.. ![]() ![]() Senast redigerad av Sunny12 den 2015-11-01 klockan 09:05. Anledning: Tillägg |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|