![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Vet att det händer mkt överallt i världen..och alla måste inte kommentera...ALLT.. jag lägger in... men jag kände STOR ORO över att vara mitt uppe i en katastrof utan sällskap och förmedlar det i bilder..knappt ngr kommentarer... förväntar mig mer reaktioner...
MEN SKIT SAMMA.. detta var mitt sista inlägg på KALIMERA. Bye_bye |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Gå ut på byn och ta dig ett krus, så ska du se att det känns bättre. ![]() /Netwolf - som läser det mesta. |
|
||||
|
||||
![]()
Snälla Sunny sluta inte skriva!!!
Det är inte alltid det finns möjlighet att följa det som händer på Kalimera dagligen och då blir det av naturliga orsaker inga direkta kommentarer. Förfärligt det som händer runt om dig, vad händer med vår jord! Hoppas ändå att du kan uppskatta din tid i Grekland och att allt reder sig på bästa sätt för de drabbade. Själv hade jag en oförskämt härlig fredag på Rocklunda och då vet du vad det gäller. // KR |
|
||||
|
||||
![]()
Fruktansvärda bilder från ovädret Synny!
![]() Som sagt mycket otäckt som händer nu. Själv har jag dessutom suttit vid min mors dödsbädd de senaste veckorna och inte varit så aktiv på Kalimera. Alla har sitt, vilket inte betyder att vi tappat intresset för dina och andras inlägg här. FORTSÄTT SKRIVA SUNNY! Kram Katitzi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kommenterar inte ofta..Dina berättelser och bilder är suveräna(ibland skrämmande och tragiska)..Fortsätt och skriv och visa bilder Sunny!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag håller helt med! Du skriver så bra och dina bilder är fantastiska!
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
För mig är det så att jag läser med stor förtjusning det du skriver och njuter och även nu förfasats av dina bilder. Eftersom vi inte längre pga hälsoskäl har möjlighet att resa som tidigare så betyder det mycket att få "följa"med när ni andra reser och uppdaterar med bilder och text. Så tråkigt att du inte längre vill dela med dig av dina upplevelser,kan ju bara hoppas att du ändrar dig. Monica😍 |
|
|||
|
|||
![]()
[quote=Sunny12;376018
De berättade bl a att de som drev tavernan Christina råkat ut för ett rån då de gått hem med dagskassan vilket resulterade i att hennes man vart mördad....till påföljd att tavernan numera är stängd. (de var 7st som utförde detta brott) Detta hemska hände i augusti i år och stackars Christina bor kvar här på Hydra. Ni som varit på Christinas och ätit kanske tycker detta är fasansfullt att höra... jag har aldrig varit där.. men att något sådant kan hända på lilla Hydra... ![]() [/quote] Vi var på Hydra när detta hände! Var både en polisbil och ambulans som kom. "Alla" pratade om det. Fruktansvärt! Annars var det väldigt kul att se lite bilder ifrån Hydra ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, det förstår jag.. fy SÅ hemskt!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Katastrof på Hydra, stormvarning på Kreta, tromb över Athen! Inte lätt för grekerna.
På Sicilien ösregnade det i 2 dygn på östkusten, men då hade vi farit till västkusten. När vi så kom tillbaks till Catania hade vägar skadats samt översvämmats och man gick i vattnet och sökte efter vägavlopp. Allt vattnet rann från Etna och neråt. Och det var enorma massor! Nu får vi hoppas på bättre väder för alla som har blivit drabbade. Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Äventyret tog nog hårt på dina krafter!
Har samma bild på denna lilla hotell från förra sommaren,tyckte också om Kamini! |
|
|||
|
|||
![]()
Du behöver inte be om ursäkt Lissi..
![]() Men sen när det blir flera följdfrågor huruvida det beror på kemikalier i behandlingsvätskan de använder osv..då tycker jag att ni som är intresserade av att diskutera besök hos frissan kan starta en egen tråd om det!.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ja, en riktigt charmig by...där skulle jag vilja bo någongång!.. ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|