![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Ojojoj! Väldigt mycket för spännande!
Det är alltid så lätt att vara efterklok... Åker också ofta på ensamresor och ger mig ut på vandringar i ensliga trakter. Än så länge har jag haft tur men det skulle lika gärna kunna hänt mig. Tycker att du gjorde allt rätt när det väl hade hänt! Skönt att allt gick bra till slut. Kram på dig! |
|
||||
|
||||
![]()
Oj oj,vilken dag!Kram och vila dig lite idag!
|
|
||||
|
||||
![]()
Men fy vilken dag du hade!
![]() Tur att mobiltelefoner finns, och att du hade telefonnummer till polisen med dig. Vi har också hamnat fel några gånger, bland annat gick vi vilse på Amorgos under ett åskoväder för många år sedan. Där fanns gethus att gömma sig i, men det vågade inte på grund av blixtnedslagen. Vi sprang i bergen tills vi nådde civilisation igen. Vi var rejält rädda. Då var vi två, och du var ensam. Fy för böveln! Härligt att höra att du trots allt mår bra! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
F O R en SKREKKopplevelse
![]() ![]() ![]() - men s å godt at du fikk god hjelp, selv om ventetiden virkelig måtte være et MARERITT..... Håper du har sovet godt, uten vonde drømmer, og kan slappe av og nyte n æ r miljøet i dag ![]() Ps - at du trengte en l i t e n lærepenge må det være lov å si.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men oj vilken skräckupplevelse! Tur att allt slutade bra och poiiserna hittade dig. Nu får du ta det lugnt ett tag så att du kan njuta av slutet av resan.
Tänker på dig och skickar dig varma tankar! / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tisdag 20 oktober.
Vaknade upp efter en orolig natt såklart..mörbultad i hela kroppen.. blåmärken..rivsår på armar och ben från vassa buskar.. MEN.. det kunde vart mkt värre..kunde ha vrickat foten, brutet benet.. då jag föll ett par ggr..ni ska få se bilder på terrängen jag gick i senare. Tänk om jag inte haft mobilen vilken mardröm.. precis innan de kom hade jag bara 34% batteritid kvar! Gick iväg till polisstationen på fm för att hämta mitt pass... lite shaky fortfarande.. de kändes som ALLA visste om vart jag vart ut för igår.. ![]() Den kvinnliga polisen frågade hur jag mår idag och jag var omskakad såklart..jag tackade och sa ni är hjältar, har er att tacka för att jag lever.. Always at your service.. svarar hon med ett leende.. Nej, tänkte jag detta får aldrig hända igen.. Nu relaxar jag på hotellet med en bärs... kommer nog inte att ta mig för så mkt idag känns det som... Bilder kommer ikväll... Sunny, direkt från Hydra. Tack för Era hälsningar.. Senast redigerad av Sunny12 den 2015-10-20 klockan 10:45. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|