![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
En väldigt härlig utflykt tyckte vi. Ska bli roligt att läsa dina betraktelser från Hydra. Monica😍 |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Roligt att ni finner Hydra intressant!..
![]() Kari, Tack för tavernatips och vad jag bör undvika! Gick förbi Zefyros efter att jag varit på Lulus... dit ska jag gå en annan dag.. Imorgon tänker jag promenera bort till det lilla Kustsamhället Kamini..cirka 15 min. promenad från hamnen längs kustvägen och njuta av det stora blå.... en bra start på Hydra känns det som.. Profitis Elias ska jag också bestiga... ![]() Bilderna jag tagit idag, kan jag hinna lägga in senare ikväll... Sunny, som ska ut och hänga tvätt.... |
|
|||
|
|||
![]()
Hydra 12 oktober..
Här kommer en del av de bilder jag tagit idag... Åsnor och hästar står på rad i hamnen och väntar på någon som vill ta sig en ridtur, kanske det blir jag en dag.. ![]() I hamnen trängs båtarna och husen runt omkring är fantastiska.. vilken arkitektur.. ![]() Här syns takåsarna från Pension Achilleas... När jag kikar ut från ett av mina två fönster på Pension Achilleas ser jag det här... Sen var jag ju bort till klippbadet i Hydra stad.. där fick jag lite Amorgos känsla.... Kärlek 💕.. kärlek... när jag tar denna bild... Detta har jag att bjuda på idag.. Imorgon kommer bilder från det lilla kustsamhället Kamini... Kalinichta... |
|
||||
|
||||
![]()
Takk for V A K R E bilder, Sunny
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ser jättefint ut fast ganska stort ändå.
// KR |
|
||||
|
||||
![]()
Härliga bilder!
![]() Katitzi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Igenkänning!! Så fint...På vår dagsutflykt för 15 år sen hann vi med lunch, shopping och bad vid klippor....Men redan då var det jämförelsevis dyrt!
Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Idag ska jag jobba på extrajobbet direkt efter mitt vanliga arbete och dessa bilder fick mig att känna mig extra motiverad. Inget extrajobb = inga resor till Grekland så nu kom motivationen på topp igen. Tack för det. Underbara land, det finns ingen hejd på kärleken till Grekland! ![]() Senast redigerad av Thira den 2015-10-13 klockan 06:29. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|