![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Nu menar jag under rubriken Ordet är fritt och sen klickar du in på "om forumet".
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack! Jag hittade det,har ju lagt in bilder nån gång innan men glömt det totalt.
Eftersom bilden måste vara på internet vilket är bäst fotoprogram att använda? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Når det gjelder foto"program" så bruker jeg "Photobucket" ![]() - men jeg vet ikke om det er best ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för hjälpen snälla!
Kari; kom på att jag hade använt Photopucket förut. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Fin bild! Jag blir alltid så nyfiken på vad som finns runt hörnet när jag går i sådana gränder! Jag ser fram emot Koroni i vår!
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Mysigt, älskar att strosa runt i gränder..
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Då kommer du att älska Koroni och Nafplion. På båda ställena finns massor med gränder och smågator. Och de båda platserna är helt olika
![]() Så fint foto Annelie, när jag kommer hem idag kan jag också fylla på med lite bilder. Är så glad om Peleponessos får ett uppsving. Så många fina platser. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kommer helt klart att gilla Koroni!
![]() Hoppas hitta ett mysigt ställe i mars.... Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Där på strandtavernan skulle nog jag gärna sitta och äta.
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så härligt att se dessa bekanta ställen jag har så fina minnen av
![]() Tack Anneli! |
|
||||
|
||||
![]()
Var så goda och tack alla
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tar mig friheten att lägga in några bilder jag också, hoppas det är ok Annelie?
Koroni sett "framifrån" ![]() [IMG]http://www.kalimera.nu/forums/picture.php?albumid=1713&pictureid=17611[/IMG Koroni lite från ovan Zagastranden åt ena hållet Zagastranden åt andra hållet, lite ovanför Gränd i Koroni |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Utsikt från hamnpromenaden i Koroni
Det finns många vackra hus i Koroni [IMG]ttp://www.kalimera.nu/forums/picture.php?albumid=1720&pictureid=17676[/IMG] Koroni på andra sidan klippan ovan Zagastranden Nu är mina fotoalbum på min sida här på Kalimera färdiga ifall någon är intresserad. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Koroni
[IMG] ![]() [IMG] ![]() [IMG] ![]() |