![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
"På grund av bokningsläget kommer sommarens söndagsflygningar mellan Santorini och Arlanda som planerades avgå mellan 060604-060813 att ställas in" Får hoppas att det räcker med detta och att planen i övrigt går enligt tidtabellerna. bosse |
|
||||
|
||||
![]()
Har de både haft lördag och söndag? Eller tar du dig hem från en annan ö nu?
|
|
||||
|
||||
![]()
De hade både lördag och söndag från Santorini. Har bokat in mej på lördagsflyget från samma ö för att slippa tänka om alltför mycket i min planering
![]() Har en vän som kommer ner och hälsar under några dagar mitt i min luff och för hennes del blir resan bara 4 dagar istället för 5 ![]() ![]() bosse |
|
||||
|
||||
![]()
Og vi hadde booket fly fra Landvetter til Karpathos den 28. sept. med Apollo. Fikk brev i januar om at de hadde kansellert denne siste avreisen "på grunn av bokningsläget". De hadde istedet booket oss inn uken før. Men da er det jo ikke høstferie i Norge.....
Ingrid |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ingrid: innebär det att ni inte kommer iväg? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Undersøkte priser fra Norge, fly tur-retur i høstferien koster 18.000 NOK for oss 4!! ![]() ![]() Så heldigvis blir det tur! ![]() Ingrid |
|
||||
|
||||
![]()
Men det låter ju utmärkt! En enda kväll till på Karpathos motiverar verkligen inte prisskillnaden.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Men er ikke så sikker på at jeg sier det samme siste kvelden der nede, hvor jeg alltid vil bli så myyyyyye lengre..... Ingrid |
|
||||
|
||||
![]()
Jag förstår vad du menar
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|