![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Reser du med laptop, surfplatta, smartphone eller o-smartphone? | |||
Laptop |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 18.35% |
Surfplatta |
53 | 48.62% |
Smartphone |
87 | 79.82% |
Osmart mobil |
15 | 13.76% |
Ingetdera |
4 | 3.67% |
Flervalsomröstning. Antal röster: 109. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men en bok ska lukta bok. Den ska vara tung som en pocket i händerna, man ska känna papperet under fingrarna och man ska kunna bläddra. Jag gillar inte läsplatta alls, det är fel upplevelse för mig.
|
|
||||
|
||||
![]()
iPad funkar inte i solljus. Då måste man införskaffa sig en Kindle. Sen när man ligger på beachen, så är det lättare med en pocket. Dels är den inte så tung att hålla och dels behöver man inte oroa sig att det ska komma sand i den.
På pendeln till jobbet, läser jag dock gärna på paddan. ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det var ett Lifeproof som räddade min iphone nu senast när jag välte en kanna olivolja över den ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har en osmart telefon för att kunna skicka och ta emot sms samt ringa samtal och se om någon har ringt. Den förvaras vanligen längst ner i handväskan, och jag hör aldrig när någon ringer...
![]() I år tog jag även med mig min iPad. Den användes mest på eftermiddagarna när vi låg på hotellrummet och vilade. Kollade nyheter, läste litet på FB, spelade sudoku... fördrev tiden, helt enkelt. På stranden eller vid poolen läser jag riktiga böcker. Paddan är alldeles för tung och otymplig att ta med. Den tillbringade mesta tiden i vår safety box i garderoben. ![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tar alltid med mig min laptop eftersom jag har svårt att läsa vad som händer ute i världen på telefonen, synen är inte som den brukade vara så behöver lite större skärm
![]() ![]() ![]() Jag laddar även ner alla bilder jag tagit under dagen och sätter mig på balkongen på kvällarna och beundrar allt vackert jag fotat under dagen, men en kall ouzo naturligtvis ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() I år har telefonen varit bra att ha för att försöka följa händelsernas utveckling i krisens fotspår. Har också precis börjat läsa bok i telefonen och tycker att det fungerar bra. Men pappers-pocket kommer också att få åka med även i fortsättningen. MVH zakka |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|