![]() |
|
|||||||
| Visa resultat för omröstning: Reser du med laptop, surfplatta, smartphone eller o-smartphone? | |||
| Laptop |
|
20 | 18.35% |
| Surfplatta |
|
53 | 48.62% |
| Smartphone |
|
87 | 79.82% |
| Osmart mobil |
|
15 | 13.76% |
| Ingetdera |
|
4 | 3.67% |
| Flervalsomröstning. Antal röster: 109. Du får inte rösta i den här omröstningen | |||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Det var ett Lifeproof som räddade min iphone nu senast när jag välte en kanna olivolja över den
|
|
|
||||
|
||||
|
Jag har en osmart telefon för att kunna skicka och ta emot sms samt ringa samtal och se om någon har ringt. Den förvaras vanligen längst ner i handväskan, och jag hör aldrig när någon ringer...
![]() I år tog jag även med mig min iPad. Den användes mest på eftermiddagarna när vi låg på hotellrummet och vilade. Kollade nyheter, läste litet på FB, spelade sudoku... fördrev tiden, helt enkelt. På stranden eller vid poolen läser jag riktiga böcker. Paddan är alldeles för tung och otymplig att ta med. Den tillbringade mesta tiden i vår safety box i garderoben. Karin |
|
|
|||
|
|||
|
Jag tar alltid med mig min laptop eftersom jag har svårt att läsa vad som händer ute i världen på telefonen, synen är inte som den brukade vara så behöver lite större skärm
. Jag laddar även ner alla bilder jag tagit under dagen och sätter mig på balkongen på kvällarna och beundrar allt vackert jag fotat under dagen, men en kall ouzo naturligtvis
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Efter att ha "fipplat bort" en massa bilder, som inte gick att återställa, ett år så försöker jag få in bilderna i datorn så fort jag kan... . I år har telefonen varit bra att ha för att försöka följa händelsernas utveckling i krisens fotspår. Har också precis börjat läsa bok i telefonen och tycker att det fungerar bra. Men pappers-pocket kommer också att få åka med även i fortsättningen. MVH zakka |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
![]()
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Ja jag har inte kalsingar och badbadbyxor men vice versa för oss kvinns Jag har ju SEMESTER, så viktig är inte jag så JAG behöver bli nådd varje minut, oftast är min gamla osmarta mobil avslagen men med mig ifall jag skulle behöva ringa eller nå någon! Det som händer hemma - det får jag veta ändå och det kan jag inte göra något åt där jag är - världsnyheter får jag också veta så småningom..... VAD är det som kan vara så viktigt??? Denna stress stressar mig! - Alla är vi olika ![]() /Faestis |
|
|
|||
|
|||
|
Jag hade med mig min nyinköpta smarta phone på senaste resan, hemkommen sen knappt två veckor. Den hade jag med mig för att o-smarta jag skulle MÖJLIGEN orka eller finna tid att LÄRA mig mer om den.
ICKE SA NICKE, den är nog och förblir kanske smartare än jag i framtiden men SMS kunde jag skicka och ta emot i alla fall. Övrigt - att ÄNTLIGEN får vara "onåbar" (delvis i alla fall), STRUNTA TOTALT i allt vad nyheter och annat normalt innebär, GLÖMMA Sverige och övriga omvärlden i ett par veckor ![]() Allt som har hänt kommer upp på ett eller annat sätt efteråt, that´s it ! /Hasse
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|