![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag hoppas det blir en fin upplevelse för din son - och för dig! Ja, jag har varit i Colorado, jättehärlig stat i staterna! Men det är nu jättelängesen jag var där, så jag tror knappast att jag kan svara på ev. frågor, jag har ingen erfarenhet av boende som utbytesstudent där. Och sen det där med fjantig och navelsträngen... njae, mammor kommer vi ju alltid att vara till våra barn, längta och bekymra sig, ja det gör jag fortfarande... även om vår äldsta dotter nu bott på andra sidan klotet (alltså ÄNNU längre bort) sedan två år! Jag har aldrig kunnat föreställa mig att hon flyttade på andra sidan Storebælt, och har ofta sagt (på skoj) "ja, bara du inte fastnar för en från Australien". Det skulle jag aldrig ha sagt! Men hur som helst, Lotta, vi överlever! Men navelsträngen finns där fortfarande. Kanske osynlig, men den finns! Jag önskar din son en fin upplevelse - och med de tekniska möjligheter vi har idag med email, sms, billiga telefonkontakter och möjligheter för att skicka bilder MED DET SAMMA - så är jag säker på att det blir fint för dig också! Marianne ![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|