![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Helt OTROLIGA bilder båda två!!!
![]() ![]() ![]() MVH zakka |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg var 7 dage på Donoussa for 3 uger siden, og bare 2 af dagene så der IKKE sådan ud
![]() ![]() Med jeres positive indstilling vil 3. gang forhåbentlig være lykkens gang for jer. Det fortjener I ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Kanskje jeg skulle revurdere avgjørelsen min ![]() - etter å ha ønsket meg til Donoussa i veldig mange år, uten å "få det til" hadde jeg bestemt meg til å leve med at Donoussa er en øy jeg ikke skal besøke ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Donoussa var härligt och även jag kommer återvända. Idag åkte vi premiärturen med Scopan och avnjuter nu en stilla lunch på Syrma Taverna på Iraklia
/Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg kommer også nok tilbage
![]() Citat:
Der gad jeg også godt sidde nu ![]() Hvordan er det med turister på Iraklia? Ved du om badebåde er kommet i gang? Annas søn (har glemt navnet) var på hospitalet, hvorfor der ingen båd gik for 5 uger siden. Ha' en fortsat god ferie på Iraklia ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() MVH zakka |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
/Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() MVH zakka |
|
|||
|
|||
![]()
Vad är det som är så härligt med Donoussa?
Övertyga mig.. så kanske ön får ett besök av mig.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Øen kan du gå rundt i løbet af nogle få dage, så der er som sådan intet andet at foretage sig, end at nyde livet, stilheden, de flotte strande, udsigten - som her til Amorgos ![]() og som sagt stemningen. Desuden findes er der et helt fantastisk bageri ![]() Jeg fornemmer, at det er en love/hate ø. Enten er man solgt med det sammen, eller også er der bare for stille, og man kan ikke komme derfra hurtigt nok. |
|
|||
|
|||
![]()
Låter som en mysig liten ö, har du varit där i lågsäsong.. är det något folk där då?
Kan hända jag tar en tur dit i oktober när jag är på Naxos!.. ![]() Ps. Underbara bilder Susie! Senast redigerad av Sunny12 den 2015-07-06 klockan 22:18. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() som serverar suverän mat! (vet inte om man får göra reklam så här Janne...) Hur det är på ön i lågsäsong - oktober - vet jag inte men förmodligen ÄNNU lugnare.. Kanske för lugnt. ![]() ![]() MVH zakka |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ovanpå bageriet. Ingång från gränden.
/Netwolf -som just nu äter en lååång frukost på Iraklia |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Här? Bilden är från förra året. Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ok, Zakka.. ja det kanske är för lugnt där i oktober.. funderar på att kombinera med Paros ist..
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
/ LG |
|
|||
|
|||
![]() Citat: