![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Gör INTE det! Då kanske man inte får följa med planet hem...
|
|
||||
|
||||
![]()
Håller med kari och några till här ovan: Charter är ett smidigt sätt att ta sig från A till B och sedan använda tiden där nere till egna vespa- eller bilutflykter. Bara va och göra det man vill. Charter a la Sällskapsresan finns väl knappt länge...Möjligtvis på de större resorterna m All ink. Huuuu
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jo fast jag menar att man ska säga att man inte ska ha deras hotell, att man bor på egen hand. Det måste man ju.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
När jag kom ner till Kreta för ett par veckor sedan sa jag till vingguiden när jag landade att jag inte tänkte checka in på hotellet... Nästa dag på kvällen ringde ändå Ving till mig och efterlyste mig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - på hans hotell ville jeg kanskje gjort et unntak ![]() Og valgt All Inklusive ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Hahaha...ja han har aldrig behövt efterlysa mig ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Inte mig heller ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Efter dryga två veckor på Amorgos har jag haft mer moln och kyla än på 26 års resande sammanlagt i Grekland, tror jag. Otroligt. Även de dagar då mina väderappar visar att det är soligt väder. Och det öborna pratar om är vädret, de har inte varit med om detta vid den här årstiden.
Men det ska jäkligt mycket till för att jag ska börja åka i juli-augusti ... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Transfer inngikk jo den gangen, så vi var med til Pireus Der sa vi ifra at vi hadde andre planer, men at vi nok avsluttet ferien med noen dager på Egina..., men....dit kom vi aldri... ![]() Men, med flyet hjem kom vi ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Det blir spännande att få ta del av den resan,kan ju bli hur bra som helst! Monica ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det blir spännande att följa med på den resan. Jag har saknat dina reseskriverier!
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi hade en jättebra sista-minuten till Kreta för några år sedan. Och Kythera låter ju inte fel... Ha en toppenbra resa!
Bea |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|