![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Det måste ha varit efter att du blev så trött på allt planerande i samband med Peleponessosresan?
![]() Haha tanken slog även mig när jag satt där framför datorn. Tänk så skönt det vore att ta en charter och liksom bara följa med, tänkte jag. Ps...lova att filma och lägga upp det här när du deltar i morgonzumban vid poolen ![]() Nä, allvarligt talat och precis som några nämner här ovan; Charter blir precis vad man gör den till. Vill man åka på egna små äventyr så går ju det precis lika bra att göra som när man reser på egen hand. Du kommer säkert få det lika bra som alltid i Grekland. Trevlig tripp! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jorå det har jag allt upptäckt. Från Kissamos till Kythera och från Kythera till ett av "fingrarna" på fastlandet
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
När åker du Janne?
Masse |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Καλο ταχχιδι
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack snälla, alla!
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
God arbejdsferien til dig
![]() alt godt kommer til den der venter - dermed også til Camilla ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ha det så bra!
|
|
|||
|
|||
![]()
Bättre arbetsmiljö kan man nog knappast få... jag önskar dig härliga veckor!
|
|
||||
|
||||
![]()
Janne, en fråga. När du åker till Grekland på semester. Är det då inte svårt att koppla bort jobbet?
![]() Kanske du borde åka nån annanstans, för vila och rekreation? ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Underbart!
![]() ![]() MVH zakka |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg ønsker deg en HERLIG ferie, Janne
![]() Kalo Taxidi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Trevlig resa Janne! Hoppas det är SEMESTER denna gång du åker till Grekland
![]() Maria ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vet inte hur det är på Kreta, men här har vi äntligen fått underbart väder, precis lagom på alla sätt...ha det bra!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Janne!
Jag tror att detta blir jättekul Janne! Eftersom Du har Kalimerasidan så är det nog spännande att även prova charter....kul att jämföra nu och då! Claes satte sig genast att också kolla restresor.. ![]() ![]() ![]() Ha det bäst!!! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Hej där!! Låter som något väldigt roligt. För går man in med öppna ögon och öppet sinne kan det bli hur roligt som helst. Att välja se en charterresa som något spännande. Att få chansen att få möta människor som kanske gör sin första Greklandsresa. Det kan sluta hur roligt som helst. Allt hänger på hur man själv väljer att se på sin charterresa., eller hur??
Lycka till med ditt Stora äventyr. Ta chansen och rusa in i det med liv och lust. ![]() Mvh // Helen ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|