![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Den boka har jeg hørt om, men ikke lest, du vet nok mye mer om Spetses enn meg! Jeg hadde/har ikke lest meg opp på øya ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det er, skal være noen Ok strender på Spetses, de har ikke vi sett fordi vi kun har vandret rundt i, og omkring, byen.
I byen er det også flere, etter min mening, "badbare" strender. Den første stranda, med Tavernaen, var den nærmeste for oss, men det var ikke bade v æ r, mens vi var på Spetses. ![]() ![]() ![]() Jeg har ikke tatt veldig mange bilder i byen ser jeg, men her kommer noen, på det første bl a Rådhuset ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fin og aktuell " utsmykning" av apoteket :-) ![]() ![]() Kun hvis det er spesielle behov, og blir godkjent, kan de som bor på Spetses ha bil, men tohjulinger er tillatt, og d e er det mange av! Det er noen Taxier, men også Hestedrosjer. ![]() Senast redigerad av kari den 2015-05-28 klockan 23:52. |
|
|||
|
|||
![]()
Va roligt att få se så mycket bilder från Spetses, som känns så anonymt!
|
|
|||
|
|||
![]()
Det verkar vara en ö jag skulle stortrivas på! Hur var prisnivån? Jag minns att då vi bokade till en septemberresa så var den studion vi bokade billig till vad vi skulle få för priset...men maten? Mysiga tavernor?
Jätteroligt med så många bilder.Tack! Hälsning från en blåsig molnig morgon på Tinos. Men i morgon när jag ska hem ska det bli fint....och även framöver. Men efter 17 riktigt bra väderdagar av 20 så är jag SÅ nöjd! Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - og det skal komme flere bilder, bl a fra den gamle havna, det området likte vi godt ![]() Priser.... vi betalte 35 euro for et velutstyrt og komfortabelt studio, det er jo en grei pris. Gode tavernaer finnes og, vi rakk jo ikke å prøve så mange, men fikk god mat der vi spiste, valgt samme sted to ganger. Prisnivået på mat var noe høyere på Spetses enn på Poros, spesielt kalamares og octapus var dyrere, men andre retter var det ikke så stor forskjell på. Ønsker deg riktig god reise hjem i morgen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Men jag kommer ihåg att Alexandra Pascalidou brukar säga att Spetses är en populär ö för atenare att festa på. ![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Sa hun det så stemmer det vel ![]() Vi så veldig f å/nesten ingen turister på Spetses, de jeg spurte sa at det for det aller meste var greske turister som reiser dit..., d e t forklarer vel at det var så stille der ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|