Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2015-05-01, 23:38
Malina Malina är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Prins Carl Philip till Grekland

Ja,det är "gulligt" att vi har ett kungahus.OCH jag tycker att det är "gulligt" att de väljer Grekland !
Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 06:31
Thira Thira är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2013

Nåja, har vi nu ett kungahus så är det väl lika så bra att någon av representanterna åker till Grekland istället för någon annanstans. Lite extra PR för Grekland är ju alltid bra. Sen beror det ju på var de väljer att spendera pengarna någonstans. Man kan ju hoppas att de gynnar den lilla lokala turistnäringen och inte bara smackar på med lyxhotellens utbud av måltider och service, fast...?
När vi nu måste ha represententanter i kungahuset (eftersom vi är en konstitutionell monarki- vilket jag tycker känns väldans föråldrat) så kunde vi fått betydligt sämre sådana.
Haha med lite tur så läser de kalimera och får tips. Man vet aldrig, kanske har någon av prinsens svensexevänner beställt Kalimeras E-guide för Aten

Senast redigerad av Thira den 2015-05-02 klockan 06:40.
Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 08:12
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005

[QUOTE=Thira;36050. Man vet aldrig, kanske har någon av prinsens svensexevänner beställt Kalimeras E-guide för Aten [/QUOTE]

VA??Finns det en sån??? Den har jag missat! Obs! jag skojar.....Stackars Sofia! Hon kom väl bara på nåt litet spa- slott i Hässelby eller nåt på sin möhippa...fast det var kloka Vickan som fixade. Tror f ö inte att C- P: s kompisar fixar svensexan på apanaget. De har egna kulor . Själv är jag evigt tacksam att intr ha fötts kunglig. Då kunde jag inte som nu sitta i morgonrock o strumpor och pyssla mef tre barnbarn på Öland. Vi är barnvakter denna helg. Det slår det mesta!

Lissi
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:17.