![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja Inkfish, jag börjar alltmer luta åt att jag tolkat omdömet fel. Tänk vad lätt det är att missförstå text av detta slag.
Det är verkligen förmånligt att få låna solstolar mot köp av mat eller dryck. Det tycker jag nog är värt oavsett om vi bor på det eller annat hotell. Det blir nog bra. Detta är lyxproblem som brukar lösa sig på plats. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror nog inte att det är du som står för feltolkningen, utan möjligen den som skrev omdömet på Apollo. Det kanske stod sun beds men hon kanske tänkte på det som stranden. Eller så har hotellägarna formulerat sig klumpigt - eller är ute och cyklar. Det låter ju som om det där anslaget mest väcker irritation.
Oavsett vilket, så tror jag att du kan utnyttja solsängarna så mycket du vill, med eller utan mat. Som Kari skrev, det vore ju helkonstigt om man som hotellgäst inte ska kunna utnyttja solsängarna precis som man vill själv. |
|
|||
|
|||
![]()
Hi everyone! Just to make things clear. We pay for the right to put sunbeds on the beach. BASED ON THAT WE CREATED SOME RULES:
People that live in our hotel can use the sunbeds for free as long as they don't bring any edible or drinkable at the beach, that are bought from other places. In case they want to eat or drink something while they are using the sunbeds, it is only fair to ask them to buy it from us, since we are providing them the beds for free. People that don't live in our hotel and want to use our sunbeds HAVE to buy food and or dinks from us only! |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för all respons
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|