![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Kanske blir så förtjust i Poros och öarna däromkring så jag inte vill därifrån! Men ska verkligen försöka ta mig till Sifnos eller Serifos!.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Om jag ändå var på Poros, så skulle jag stanna resten av semestern i Saroniska bukten vars öar är så olika sinsemellan....Hydra, Egina, lilla Angistri och även Spetses....(även Salamina skulle locka mig) .... det vore synd att bara vara på en ö i Saroniska bukten.....Tänk Sunny, du kunde ju få med Aten också några dagar...
Sen skulle jag ta Sifnos , Serifos och kanske Milos en annan resa..... ![]() ...fast vi är ju olika.... ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Låter kanske som en omständig resrutt, men tänk vilken känsla att åka tillbaka till Piraeus och sen veta att jag ska INTE hem utan fortsätta till fina Sifnos, härligt!.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack, Maji för din fantastiska berättelse om Sifnos, viken lycka att få ett så bra boende!..
![]() Ja, jag tror att Sifnos skulle passa mig utmärkt.. mycket pga vandringsmöjligheterna.. Tror du att turistbyrån har öppet sent på kvällarna också? Eller vet någon annan här något om det? Ps. Ska kika på dina bilder, tack!.. ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|