![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Mina danska grannar valde att ha AC, minns inte hur mycket de fick betala, men då var det inte gratis. Jag klarade mig med golvfläkten. Tilos finns med på min "åka-tillbaka-till-lista" ![]() Helena S ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Exakt jag tror att det kan vara precis lika bra i det bakre huset, högt läge och fin utsikt där med.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Men bor man i lilla Livadia på Tilos, så är ju havet ständigt närvarande och vackert är det ju bara man går utanför dörren, vart man än bor där! Största delen av vistelsen tillbringar man väl ändå utanför hotellet, sitta och häcka där hela dagarna är väl få som gör! Nästa resa dit skulle jag kunna tänka mig att bo på en bakgata.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Isåfall kan jag varmt rekommendera Irinoula, Sunny. Inte direkt bakgata, det tar 20-30 sek att gå till morgondoppet (i höjd med den lilla piren). Fantastiskt välskött, outstanding komfort inomhus med sköna sängar, välutrustat pentry och fräscht badrum. Och skulle man mot förmodan sakna något så fixar Seva och Stelios fram det. Fantastiskt ställe.
|
|
|||
|
|||
![]()
Sunny, det är tydligen känsligt för Dig detta att vi inte gillade Marinas särskilt........
![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Sen min upplevelse av boende och eventuell utsikt var inte direkt riktad till dig, utan en tanke jag har i största allmänhet om jag skulle återvända till Tilos. Inkfish, Irinoula har jag varit och tittat på en studio och JA det är fina och bara ett stenkast från stranden, kanon!.. ![]() Sen är ju värdparet väldigt trevliga också! Stelios har jag ju varit ut med på båtutflykt! Så honom har jag träffat och pratat med! |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|