Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Tilos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2015-02-24, 13:25
Helena Ss avatar
Helena S Helena S är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2008
Standard Sv: Annas Studios - Marinas Studios

Citat:
Ursprungligen postat av Sunny12 Visa inlägg
Tror inte risken är större att man hamnar i bakre huset om man åker charter, det är ju fler en jag som hamnat i främre huset som åkt charter!
Jag åkte charter till Tilos 2011 och bodde i bakre huset och trivdes utomordentligt bra med allt, vilken fantastisk utsikt att vakna till varje morgon

Mina danska grannar valde att ha AC, minns inte hur mycket de fick betala, men då var det inte gratis. Jag klarade mig med golvfläkten.

Tilos finns med på min "åka-tillbaka-till-lista"

Helena S
Svara med citat
Gammal 2015-02-24, 14:33
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.

Reg.datum: jul 2012

Citat:
Ursprungligen postat av Helena S Visa inlägg
Jag åkte charter till Tilos 2011 och bodde i bakre huset och trivdes utomordentligt bra med allt, vilken fantastisk utsikt att vakna till varje morgon

Helena S
Exakt jag tror att det kan vara precis lika bra i det bakre huset, högt läge och fin utsikt där med.
Svara med citat
Gammal 2015-02-24, 16:33
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005

Citat:
Ursprungligen postat av Sunny12 Visa inlägg
Exakt jag tror att det kan vara precis lika bra i det bakre huset, högt läge och fin utsikt där med.
Utsikten ut mot havet är jättefin från Michalis, det bakre huset av "Marinas". Men vi hade ingen fin utsikt ner över byn från bakre huset. Den skymdes av det främre huset med dess fula vattenreservoarer på taket.Då bodde vi ändå högst upp. Där är Annas bättre för inget hus finns framför.

Lissi
Svara med citat
Gammal 2015-02-24, 18:43

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Utsikten ut mot havet är jättefin från Michalis, det bakre huset av "Marinas". Men vi hade ingen fin utsikt ner över byn från bakre huset. Den skymdes av det främre huset med dess fula vattenreservoarer på taket.Då bodde vi ändå högst upp. Där är Annas bättre för inget hus finns framför.

Lissi
Ja, om man nu är så noga med att ha utsikt åt alla håll och kanter.. .....så är säkert Annas bättre.

Men bor man i lilla Livadia på Tilos, så är ju havet ständigt närvarande och vackert är det ju bara man går utanför dörren, vart man än bor där!

Största delen av vistelsen tillbringar man väl ändå utanför hotellet, sitta och häcka där hela dagarna är väl få som gör!

Nästa resa dit skulle jag kunna tänka mig att bo på en bakgata.. ....avstånden är ju så korta vart man än ska!..
Svara med citat
Gammal 2015-02-24, 18:52
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2004

Isåfall kan jag varmt rekommendera Irinoula, Sunny. Inte direkt bakgata, det tar 20-30 sek att gå till morgondoppet (i höjd med den lilla piren). Fantastiskt välskött, outstanding komfort inomhus med sköna sängar, välutrustat pentry och fräscht badrum. Och skulle man mot förmodan sakna något så fixar Seva och Stelios fram det. Fantastiskt ställe.
Svara med citat
Gammal 2015-02-24, 19:03
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005

Sunny, det är tydligen känsligt för Dig detta att vi inte gillade Marinas särskilt........ konstaterar bara att vid frukostsittning och stunden efter siestan på balkongen innan kvällspromenaden ner till byn så är det trevligare att inte ha ett hus framför....om man kan välja. Det är väl bara på Tilos f ö som vi haft havsutsikt. .

Lissi
Svara med citat
Gammal 2015-02-24, 19:56

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Sunny, det är tydligen känsligt för Dig detta att vi inte gillade Marinas särskilt........

Lissi
...INTE ALLS...lika mycket som du höjer ANNAS till skyarna, likaså gör jag med MARINAS... ...men då har inte jag bott i det bakre huset som ni gjort.

Sen min upplevelse av boende och eventuell utsikt var inte direkt riktad till dig, utan en tanke jag har i största allmänhet om jag skulle återvända till Tilos.

Inkfish, Irinoula har jag varit och tittat på en studio och JA det är fina och bara ett stenkast från stranden, kanon!..
Sen är ju värdparet väldigt trevliga också! Stelios har jag ju varit ut med på båtutflykt!
Så honom har jag träffat och pratat med!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:28.