![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Har ännu inte lärt mig hur man citerar ...
![]() Vi har ännu inte bokat någon resa. Men senaste åren har vi tillbringat fem, sex, veckor på Tilos - maj och september. Förhoppningsvis blir det några veckor även i år. Och vem vet ... Trots att det är några år sedan vi träffades i Livadia kanske vi åter ses över en lunch Masse och Sunny. Eller över en glass elisabethK eller på en kalimeraträff Lissi, med flera. Och någon gång hoppas jag vi ses på Tilos inkfish. Vi bor ju trots allt på samma hotell. ![]() Senast redigerad av sjöborren den 2015-02-09 klockan 12:00. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag vet inte vad exakt som gör Tilos till nå´t...Men öns hjärta och själ ger gott till egna själen..Min uppfattning efter 1gång och ska åter dit,men vet ej när...
Hasse |
|
||||
|
||||
![]()
Sjöborren - nästa gång ska jag faktiskt bo på min andra favorit. När jag var på Amorgos i höstas med den fantastiska utsikten från Eleni kände jag hur viktig utsikten faktiskt är för mig, jag NJÖT, morgon, middag och kväll. Men därmed inte sagt att jag övergett Irinoula för gott, jag tycker väldigt mycket om båda ställena. Jag får flexa, helt enkelt
![]() Senast redigerad av inkfish den 2015-02-09 klockan 12:57. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|