![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Carina ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
I Maj kommer ni inte få problem med att ordna boende på plats. Boendet du nämner i Aegiali är enligt min erfarenhet ett dyrt boende. Vad jag minns så är det etage/våningssängar med trappor vilket kanske inte är så lämpligt med små barn, dessutom ligger det en bit utanför byn. Min erfarenhet är att om man redan första dagen talar om att man tänker stanna en längre tid så blir priset mycket lägre utan prutning. Boka på plats, det kommer ge ett bättre boende utifrån era behov och ett lägre pris.
Det är några år sedan vi bodde i Aegiali och hyrde bil. Biluthyraren där talade ingen engelska och jag tror inte att det fanns några barnstolar att hyra. Om ni även ska bo i Katapola kanske det vore bättre att hyra bil där? Senast redigerad av hasa den 2006-02-20 klockan 11:30. Anledning: Språket |
|
|||
|
|||
![]()
Tusen tack för alla kloka svar. Jag hoppas att vi blir så förtjusta i ön att vi återvänder - och då får man väl se våra extraavgifter för förbokning denna gången som "lärpengar". Känns nu som att vi tagit i lite extra för säkerhets skull, men det är svårt att chansa när man inte besökt ön tidigare. Jag tror att det framstår som mycket mera självklart på plats...
Hursomhelst så hoppas jag på en fin semester med lagom kombination av barnvänlig sandstrand och genuint grekiskt byliv. Att det blir lite dyrare får jag bara skylla mig själv för som inte hade is i magen och ställde rätt frågor här på Kalimera i god tid! Återkommer med rapport som utlovat. Tack för hjälpen än en gång! |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Jag har varit pa Amorgos fem ganger, dock utan sma barn, men jag tror att ni kommer att hitta rum latt dar i Maj. Om ni ar osakra pa om det finns bilbarnstolar kan ni alltid aka buss. Bussar gar mellan Katapola-Chora-Aegiali och det gar buss fran Katapola till sodra delen av on dar en mysig strand ligger ( som jag inte minns namnet pa) Jag har bott i Katapola pa olika stallen men inte provat Aegiali. Grekerna ar ett barnkart folk sa allt kommer att ordna sej nar ni har kommit pa plats. Tank bara pa att det inte finns valling att kopa. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Hur lång tid tar färjan från Athen till Naxos och hur mycket kostar biljetterna ungefär? Om någon vet skulle jag vara tacksam för svar. Rossa. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|