![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Det verkar också vara fina öar.
Har fastnat lite för Mykonos. Det verkar ju vara en trendig ö med mycket nöjesliv. Nöjeslivet är inget vi är ute efter men det verkar vara väldigt fint och hotellen så väldigt fina ut. Om man inte vill bo mitt i nöjeslivet, var är då det bästa stället att bo? |
|
||||
|
||||
![]()
På en annan ö. Skämt åsido, men för mig är det just det ni inte är ute efter som alltid fått mig att åka till Mykonos. Numera föredrar vi Lesvos.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag brukar åka på dagsbesök dit från Tinos och jag får betala dubbelt så mycket för en lunch på Mykonos än på Tinos. ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för er hjälp!
Ja det är inte lätt att bestämma ö! Finns ju en massa fina öar att välja på! Hur är Sivota i Parga? Är det ett pyttelitet ställe eller någorlunda stort? Det är kul att gå runt och titta i små butiker och sätta sig på en uteservering på kvällarna. Går det bra med bussar till Parga? |
|
|||
|
|||
![]()
Grannöarna till Mykonos är mycket mer genuina. Syros,Tinos och Andros! Mycket mycket billigare också!
![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Okej. Synd bara att det inte går flyg direkt till dessa öar!
Det känns enklast att åka till en ö med flygplats den här gången. Vi ska bara vara borta en vecka. |
|
||||
|
||||
![]()
Vi ska åka till Skiathos i början av september. Det kanske är en ö som skulle passa er också? Vackra vyer, mysiga gränder och fina stränder räknar vi med. Kolla upp det!
Den värsta turistsäsongen borde ha lagt sig i september. Katitzi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack, det ska jag kolla på!
|
|
||||
|
||||