![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Så typiskt vi åker ju den 20 juli och hem den 3 augusti det hade varit jätteroligt
![]() ![]() ![]() Martinifk |
|
||||
|
||||
![]()
Jag är där 13 juli-5 aug. Någon som är intresserad av träff då? Det finns ju säkert utrymme för flera träffar där!
Gunilla ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Våra planer är Rethymnon 2 första eckorna i juni,har inget bokat än men det vore kul att träffa några.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
kul att så många är intresserade
![]() men det lär nog bli fler än en träff verkar det som. vi kanske får ta en funderare på görans tips om rethymnon. fler förslag??? lyssnar på arionradio just nu mixalis xatzigiannis och längtar mer och mer och mer..... myssa...... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det vore väl roligt om vi får ihop några till vi ska vara där mellan den 20 juli och 3 augusti i Rethymnon då. Vart på Kreta ska du åka till? MVH Martinifk ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag ska bo utanför Chania men jag är inte främmande för att förflytta mig!
Gunilla |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Martin ![]() Senast redigerad av martinifk den 2006-03-07 klockan 14:52. |
|
||||
|
||||
![]()
dags kanske att ta upp ämnet igen nu.
det är bara 21 dagar kvar tills jag är på kreta igen. fanns det intresse om en kalimera träff eller?? var när och hur???? det har tillkommit många nya greklandsresenärer så vi gör ett fösök till. rätt kul vore det iallafall....... myssa....... |
|
|||
|
|||
![]()
Hade ju varit kul att träffas,men vi missar dig drar ner den 25/5 och hem 8/6,får väl se till hösten...längtar som en galning nu.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|