![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Santorini är en av de mest romantiska öarna i Grekland, och väldigt många gifter sig där varje år (även jag har gift mig där). |
|
|||
|
|||
![]()
Rekommenderar också Santorini och särskilt i slutet av maj. Tror ni kan få det jättefint där. Jag var också flygrädd en gång i tiden när jag fortfarande var ung och söt. Det avhjälptes med att flyga så mkt jag bara kunde. Rekommenderar en rejäl flaska bubbel på planet. Det hjälper...mot allt
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
NU har vi beställt resa!
Det blev Samos, blev helt kär i ön efter vad vi läste. Vi kommer att bo i Votsalakia, vi vill bara vila, ta det lungt och ta hand om varandra. Åker den 2a juni. Tack för alla tips! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Å dit åkte vi 2012 på bröllopsresa! Dock ett år efter själva giftermålet
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi åkte till Parga på våran bröllopsresa - mycket trevligt ställe - dock är det 13 år sedan resan gick dit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Skickade svar på en annan tråd du hade angående Votsalakia / Maratakampos. Funderade lite bekymrad på om detta stället var rätt för er på bröllopresa, men då jag ser era önskemål ovan så blir jag lugn, ni kommer nog att ha det väldigt bra i lilla Votsalakia. Men Obo |
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen!
Ja Obo, vi vill bo lugnt men planerar att hyra bil under veckan och göra utflykter och se annat. Så kan man välja om man vill ha ståhej eller bara njuta av att man just sagt "ja" till varandra. Tack för ditt svar i andra tråden också! |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() När ni nu har valt att bo i Votsalakia så är det ju nästan ett måste att hyra bil, finns så mycket att se på Samos, missa inte den fina lilla byn Drakei, inte så långt från Votsalakia och stanna och bada vid paradistranden Psili Ammos 2 som ni passerar på vägen dit, ser ut så här.... Önskar Er en underbar bröllopsresa till fina Samos!.. ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|