![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack Sunny12!
Jag är glad åt att du tyckte om min bild av en färggrann trollslända! Lena ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag är glad och stolt över min fjärde plats! ![]() Tack alla som röstat fram min bild! Lena ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vilken fantastiskt fin bild! |
|
||||
|
||||
![]()
Et stort GRATTIS til alle de fine bildene som har "plassert seg" siden sist jeg skrev i tråden
![]() ![]() ![]() GRATTIS til pallplass, Lissi ![]() - d i t t bilde stemte jeg på ![]() Det hadde jeg sikkert gjort uansett, men det var ekstra moro at det vekket gode minner ![]() ![]() Resepsjonen var ubemannet store deler av dagen - på ytterdøra hang det et ark med info om hvilke rom som var ledige, den som ønsket et av de ledige rommene kunne skrive navnet sitt på, nøkkelen sto i døra til de respektive rom ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Verkligen, jättefina och roliga bilder!!! Grattis till er alla! Kanske kommer med ett bidrag till nästa år!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Deia till andraplatsen!
Din bild var en av mina semesterfavoriter! ![]() / Lena ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Deia ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Wow, två av mina trepoängare hamnade på 2:a plats.
Grattis till alla tre bidragen ![]() Och tänk att jag såg att bilden på katten i keramikskålen var tagen utanför Panagiotis keramikaffär ![]() Då återstår bara förstaplatserna och jag hoppas på en storslam ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Fantastiska vinnarbilder! Grattis alla
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Väldigt värdiga vinnare ,nu när jag äntligen fick fram dem.Det vill säga det var Iphonen som visade dem.På den fasta datorn syns de fortfarande I N T E !!
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja, mycket bra bilder!
![]() Man var tydligen inte ensam om att "Dörrmodifieringen" var roligaste bild. ![]() (sen tycker jag att bilden på grabben med hatt som sitter och funderar på stranden var väldigt "semestrig") |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till alla! Det var väldigt många fina bilder. Själv var jag så jäkla dålig i år att jag inte ens hann rösta. Men trots det så märkte jag att vinnarbilderna på semester och roligaste bild var just de som jag genast fastnade för!
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Deia!
Lena ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Treorna, en som var poängbild från min sida.
De andra, väldigt bra bidrag. Grattis! |
|
|||
|
|||
![]()
Yes, där kom en till av mina tre "semesterbildsfavoriter"..GRATTIS.. till andraplatsen Deia!..
![]() Den stranden på Lefkas ser helt underbar ut!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vad glad jag blev att komma 2:a bland så många fina bilder ![]() Deia ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
VILKEN ÄRA! Trodde inte mina ögon när jag såg det, att komma på första plats bland så många fina bilder, det trodde jag aldrig. Tack alla som röstade på min bild i kategori "Roligaste bilder"! Ett speciellt tack till Janne som gjorde det möjligt att vara med.
![]() Senast redigerad av FSH den 2014-12-12 klockan 15:59. |
|
||||
|
||||
![]()
Tryckfelsnisse har varit framme igen.
Roligaste bild är bild nr 16 och inte som angivet nr 20 (som var plats nummer 2). Övriga är korrekt. Grattis till förstaplatserna ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till alla vinnare, riktigt fina førstaplatser!
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|