![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lissi, det där med att ha lägenhet är super, då kan man ta en hemmakväll om det känns så. Några av våra mysigaste kvällar i år var just hemmakvällar på Tilos. Jag lagade bla Fasolakia av färska tomater och bönor, plockade kryddor i byn. Och så levande ljus, grekisk musik, alla dofter, solnedgång... ack, ack...
Tre veckor hemma - och jag planerar redan nästa resa. Grekland, men vart...? |
|
||||
|
||||
![]()
Nej, mätt på Grekland blir jag inte. Hela min själ mår bra när jag är där. Och det där med att tröttna på grekisk mat förstår jag inte alls.
![]() ![]() ![]() Karin som alltid längtar ner |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Men jag har lite uppslag på lägenheter som jag ska kolla till nästa greklandsresa. Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Kan lite förstå hur du menar. Var i år iväg i tre veckor och det kändes som precis lagom. Har under de senaste knappt 20 åren gjort uppehåll ett par gånger på våra resor till Grekland. Suget återkommer dock alltid eller som någon tidigare skrev att då är det såå lätt att använda bokafingret. Jag önskar er härliga resor till andra delar av världen, tror att det kommer bli många jämförelser med Grekland. Säkert återvänder ni så småningom till den grekiska arkipelagen.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Katitzi ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|