![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
De ska ju ha avtalsenlig lön och arbetsgivaravgifter och sociala avgifter är höga i Norden. Anställda frisörer har inte särskilt hög lön och det är ett hårt och ganska farligt yrke. De utsätts för farliga kemikalier och ekologiska salonger är ett stort steg framåt. En del salongsägare tjänar nog en bra slant men många skär inte guld med täljknivar om du förstår det svenska uttrycket Kari. Eva
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ja, om det finnes tilsvarende økologiske produkter - er det selvsagt b r a, og verdt høyere pris ![]() De ansatte har mange steder l a v fast lønn + provisjon, og skal vel ha mange kunder for å tjene godt! Men eiere i salonger som er går godt d e ..... Jeg skiftet salong for et par år siden, etter å ha vært kunde i m a n g e år, ikke så lett det...., men fra å betale 6 3 0 kr for k u n "vask, klipp og føn" var prisen 4 3 0 i den nye, og jeg er like godt fornøyd der ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Jo jag ville gärna ha förslag på frisör som nån visste om. Klipper mig sällan, sist var i Side(Turkiet) och blev jättenöjd. Har inte nån "egen " frissa i Sverige. Klipper mig gärna på semestern.Inte bara av ekonomiska skäl..även för att det är lite kul att testa. Tack igen för svar ,ska använda mig av dem.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Vet just inget tips i närheten där du skall vara men i Chania kommer du finna flera bra tänker jag. Ifyllnad av tatueringar kan jag tipsa om Black Sheep Tattoo i Chania. De har ett seriöst rykte. Men googla och fråga innan så att du känner dig säker. Passar på att önska dig en skön ledighet! Marja ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|