![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Nej, Stefan, det gör jag inte, men antecknar namnet för att fråga folk som vet mer.
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag bara gapar ibland och tänker Va?...vad säger Du...?
![]() ![]() Du beskriver så skönt din värld på Kreta och det du beskriver kan jag uppleva fast på mitt eget sätt när jag tar bilderna och känslan till mig. Underbart och så välskrivet! /Marja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Underbart Stefan, när Du berättar om de gamla, halvgamla damerna som fortfarande önskar leva mer aktivt men som inte har några förutsättningar. Som 68-åring känner man lite igen sig, trots att jag lever i ett mycket lyckligt äktenskap. Utanförskap kallar man det i Sverige./Ylva
|
|
||||
|
||||
![]()
Stefan! Kanske har du varit på Tilos ... Annars måste det vara en en perfekt ö för dig. Här finns många vandringsleder och många fågelarter. Tyvärr har jag inte ännu lyckats få se så många arter. Men en vacker dag dyker det kanske upp ett gäng biätare eller en härfågel ...
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det var ett bra tips att gå vidare med min "ö-luff" , som så vitt jag kommer ihåg inte blivit mer än Rhodos ännu. Dit vill jag gärna tillbaka, och där såg jag att det fanns båt till Symi och Tilos. Roligt att kunna gå vidare med Dodekaneserna !
|
|
|||
|
|||
![]()
Kommer du till Kreta snart ? Hör av dig privat. Det ska vara roligt att träffa dig privat.
Hälsningar Stefan |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|