![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack för svaren! VErkar OK med andra ord... en annan uthyrare gav mig senare under dagen ett pris på 30€ enkel väg!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej! Åkte mellan Chania -G-polis i september 2005, 2 vuxna och två barn, och betalade 40 E. Var ska ni bo? Vill varna lite för Eko, som jag skrivit om i ett annat inlägg, där ägaren var oerhört otrevlig.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej.
Jo jag har sett varningen om EKO. Har inte bokat ännu men i dagsläget lutar det åt Deep Blue Sea... |
|
|||
|
|||
![]()
deep blue sea verkar väldigt fint,nära stranden och själva byn lite dyrt kanske.Finns många hotel att välja mellan.Vi bor alltid på Mouragio(4-5ggr)ligger bra till och trevliga ägare.När ska ni resa?Vi åker troligtvis i aug.om vi får någon billig hemresa(apollo)
/emy |
|
||||
|
||||
![]()
Hej
Mouragio gav oss ett betydligt dyrare prisförslag än Deep Blue Sea!!?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Puttar upp tråden igen...
Vi är nu tre vuxna och ett barn som ska åka... är det dyrare då? Och så funderar jag - ryms man i en taxi? Det är ju endel packning också, och även om jag lärt mig packa rätt bra så tar ju väskorna plats (även om dom inte är fyllda till bredden) Nu börjar det närma sig! Längtar! ![]() http://www.kalimera.se/grekland/till...haggstrom.html |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|