![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Nu har jag fått svar från Mike på Annas angående AC och kostnad. Om jag förstod hans engelska rätt så är det så här:
Åker man charter med Ving ( som han har kontrakt med) så ingår inte AC och det är Ving som kräver att det separeras från paketpriset. Bokar man via booking.com så ingår AC i det pris som uppges där. Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Lissi för din information!
Ser verkligen fram emot Tilos! Åhh så härligt. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Maddit: oroa dig inte ett ögonblick, om du är sugen på Tilos kan Annas inte bli fel. Är det utsikt du är ute efter så har du kommit rätt. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi bodde i rum nr 8 vars balkong har ett murat valv för solskydd. Rummen våningen under har ju stora altaner med solsängar och möjlighet att flytta bord och stolar dit man vill . Dock är det ju "insyn" ovanifrån om man nu störs av det....Jag skulle inte göra det. Men utsikten från Annas är magisk och att sitta på morgonen och se solen gå upp och njuta av stillheten är det bästa man kan göra en semestermorgon. Det som är bäst med att bo så högt upp är just utsikten över havet och framför allt hamnlivet! Från Annas har man inga andra hus som stör utsikten heller och nästa gång till Tilos ska vi absolut bo på Annas igen. Annas är lugnt och mysigt och Mike är mycket trevlig även om han inte syns så mycket vid hotellet..han har ju bageriet också! Att först se soluppgången tidigt tidigt och sen ta en promenad ner till stranden för morgondopp och sen gå förbi bageriet och hamnen på väg tillbaks är en härlig rutin!
Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Nu är det sällan jag behövt använda AC om det finns tak-eller golvfläkt så har jag använt den ist. Men jag har alltid frågat om AC ingår, naturligtvis har de alltid svarat.. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|