![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Utsikten från Annas är den absolut bästa jag haft i Grekland om jag minns rätt.
Nu är väl även rummen lite uppfixade. ![]() Vi åkte charter den gång vi bodde på Annas , men fick på önskan via mail rum nr 8 högst upp. Tyvärr, om man åker från Kalmar, vilket vi ju gärna gör då vi bor där, så finns inte Annas i utbudet, då Mike hyr ut till Ving söndag-söndag och från Kalmar blir det Ving onsdag-onsdag. När vi bokade fanns bara Marinas och Ilidi Rock ledigt. Ska kika efter nästa gång lite tidigare så kanske det finns något annat, ELLER så chansar vi på billig restresa Kalmar-Rhodos 14 dagar och skiter i boendet på Rhodos mer än ett par nätter i början och i slutet. Då kan vi ju välja fritt på Tilos. Bara flygstol från Kalmar är svindyrt! Lissi - som vill till Tilos och Annas igen. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
De ska köra lika nästa år vad jag förstått. Även Växjö har haft avgångar. Apollo. |
|
|||
|
|||
![]()
Kari, det är samma Michalis som på Booking, MEN de flesta bilderna visar mycket finare möbler än de som var där vi bodde..Jag tror att bild 11 (?) i det bildgalleri jag såg var från det rum vi hade. och där ser du att det inte finns några stolar eller annat bord än spegelbordet och nattygsborden vid sidan av sängen. Att vara 2 personer och bara ha EN liten ynka pall att lägga ifrån sig kläder på är LITE. På Annas fanns bord och 4 stolar inne också! De tjusiga gröna möblerna fanns inte på vårt rum. Men städningen var bra och utsikten fin ut mot havet.
Köksutrustningen var MINIMAL och skärbrädan och besticken var rent äckligt gamla och slitna. Varför i hela friden inte förnya varje säsong? STÄDNINGEN var bra, men både spegellampan och handfatet var löst och lampan blinkade hela tiden. SLITET skulle jag säga om rummet som ser mycket tjusigare ut på bilden. MEN åker vi nästa år från Kalmar så får det ju bli Marinas igen kanske då Annas inte finns de turerna och DÅ ska jag ringa innan och tala med Marina och försäkra mig om rum i allra främsta huset om vi ska boka. Nog om detta....Tilos är underbart i alla fall och Marina var trevlig. Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - men jeg forstår g o d t at dere ikke var fornøyde med rommet! |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|