![]() |
|
|||
|
|||
![]()
... Chora Sfakion.
Månen lyser, stjernerne ligedan, svag vind, perfekt temperatur, fantastisk mad osv. osv. Her er skønt! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
JA det låter väldigt härligt!!
Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Sunny (som längtar ner). ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Låter ljuvligt!
![]() I september är det vår tur! ![]() Lena PG och Nisse |
|
||||
|
||||
![]()
Njut av härliga Sfakia, Larvih!
Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]()
Ha det fortsatt underbart!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så härligt. Njut! Jag vill genast tillbaka!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Och njut av vandringen till Engelska bron, det vill säga Aradenabron, att vandra över den
![]() Lars, lägg gärna in bilder från dina vandringar i album, du fotar så underbara naturbilder. Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]()
Det blev ikke til broen over Aradena kløften, men en tur til Pachnes bjerget.
Fantastisk! 3 billeder i albummet: Pachnes. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vackra bergsbilder! De får mig att tänka lite på Fuerteventuras berg som också är vackra.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Fra Chora Sfakion med færgen til Sougia. Undervejs et lille ophold i Agia Roumeli.
Meningen med Sougia var en vandring gennem Samaria kløften, men det var for varmt i går, så i stedet blev det Agia Irini kløften. 4 billeder fra Agia Irini kløften i albummet: Agia Irini. |
|
||||
|
||||
![]()
Du var tydligen inte helt ensam på din vandring i Agia Irini.
Jag förstår att den andra står ut med värmen men hur kan du göra det? Ha det fortsatt gott, Lars! Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
I går oplevede vi imidlertid to mirakler. 1. En skøn taverna for enden af Agia Irini kløften. 2. En KTEL bus, som sendt fra himlen, holdt på tavernaens parkeringsplads, klar til at transportere os det sidste stykke vej til Sougia. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Dom som bor vid stranden i eventuella hängmattor har det väl varmt? Men det gör väl inte ni? Har ni träffat svenskan som har en taverna med sin grekiske karl vid strandkanten? Birgitta. (Nu längtar jag tillbaks till Souga, alla i byn vårdade sina blommor med sån omsorg). |
|
||||
|
||||
![]()
Där är så fint! Jag har gått halva upp, och sedan tillbaka igen. Så den ravinen har kvar till ett annat tillfälle.
|
|
|||
|
|||
![]()
Så blev det omsider Paleochora. Mange hilsener herfra.
![]() Ikke brændende varmt længere, men en høj luftfugtighed. |
|
|||
|
|||
![]()
Tilbage i Chania igen efter dagene på sydkysten.
Chania er som mange ved en fantastisk by, men Chania betyder desværre også hjem. På torsdag... Men en hilsen fra Chania bliver det selvfølgelig til. ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|