![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej
Vi kommer att förflytta oss mellan ett antal öar och tänkte förboka färjorna hemifrån och undrar om någon kan rekommendera en sida som är bra för just "mulitbokningar" Tack på förhand. //Lewwe |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja det är en bra sida men där verkar inte finnas möjlighet att göra en multibokning
|
|
||||
|
||||
![]()
GTP är en bra sida. Håller själv på och skall boka färjor eftersom vi är fyra personer och åker i slutet på juli! Mitt problem är var vi ska hämta biljetterna?!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har valt att få dom hemskickade så att vi har dom. Kostade en slant men vi inbillar oss att det blir enklare eftersom det är första gången.
|
|
|||
|
|||
![]()
Når du booker billetterne får du som regel info om, hvor billetterne kan hentes. Det kan være "port agency" eller "city office"...
|
|
||||
|
||||
![]()
Har hittat en bra sida där man kan beställa alla båtbiljetter:https://www.ferriesingreece.com
Väntar bara på svar om vi kan hämta alla biljetter i Santorini hamn eftersom vi inte hinner till något annat ställe...håller tummarna att det funkar :-) |
|
||||
|
||||
![]()
Måste verkligen ge beröm åt den här sidan: https://www.ferriesingreece.com
Man kan beställa enkelresa, T o R och island hopping, vilket innebär att man beställer alla biljetter på ett enkelt och smidigt sätt, man kan lägga till hur många resor man nu vill göra. Vi ska åka från Santorini - Naxos, Naxos - Schinoussa, Schinoussa - Naxos och sen från Naxos - Santorini, dessa biljetter beställdes på ett bräde och biljetterna hämtar vi i hamnen på Santorini och på Naxos...det enda undantaget är Hellenic Seaways...dom skickar dom hem eller beställer man det direkt på Hellenics hemsida...dom har e-tickets ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grymt tips! Att man också kan jämföra priser när man har flera val på avgångar är ju kanon, var ju inte så hög avgift heller, 5E är ju ok
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() Sunny (som också planerar) ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kan berätta att de finns på Facebook med om man vill ställa frågor och dom svarar snabbt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Anna |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det slutade med att vi använde nedan sida och det funkade klockrent. Beställde multibokning/Island hopping och hemskickade biljetter.
http://www.greekferries.gr/ |
|
||||
|
||||
![]()
Va bra Lewwe...helt plötsligt fanns det några kanonbra sidor...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ferriesingreece.com er mye billigere å bruke
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Beställde hem mina biljetter från Ferriesingreece.com i Torsdags, fick dem igår, man behöver inte vara hemma som det står på deras sida, de la mina i brevlådan. Tycker det va helt ok att betala 290 spänn för besväret att slippa leta biljettkontor under resan, blir inte så många pengar per biljett om man slår ut det heller, kommer nog använda den sidan igen
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
En annan sida som är jättebra är danae.gr. Samma priser som ovannämnda. Man kan fortsätta från gtp.gr då man hittat sina destinationer.
/Ann |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har aldrig haft några problem att hitta biljettkontor de ggr jag ö-luffat det brukar inte krävas mycket letande. Får ni öppna biljetter eller måste allt planeras innan? Eva
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|