Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-02-10, 13:17
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Kreta til sommeren

Du har jo fått pris på en 7-seter og det må da være en bra pris ? og vært hver eneste krone....deilig å ha bil hele tiden og dere sparer jo mange penger på taxi og buss (5 voksne mensker + 1 barn kan jo ikke bruke en taxi engang...)
Veien er kjempefin, mener det er en 4 felts motorvei og tipper du bruker knapt 1 1/2 time til Hersonissos.
Pass bare på å følge skilt fra flyplassen til Retymnon / Heraklion så er du på rett vei og dere trenger vel ikke begynne å holde utkikk etter skilter før etter Hersonissos og Malia...
Følte meg ikke helt "høy i hatten" selv da jeg forsvant fra flyplassen i Chania med en leiebil & to unger, på en øy jeg aldri hadde vært på før..., men det gikk strålende (noen ekstra runder i rundkjøringen like etter flyplassen, he-he, men vi kom fram..)

God tur!

Ia
Svara med citat
Gammal 2006-02-10, 13:25
Cec Cec är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2006
Standard Sv: Kreta til sommeren

Hei igjen Ia.

Ja, det at vi er 5 voksne og ett barn er litt irriterende... mht. taxi og leiebil. Enten må vi ha to små el. en stor...

Hvis dere plutselig ikke hører noe mer fra meg etter juli måned, da vet dere at jeg fortsatt sitter i veikanten på Kreta et sted! :-D

Cec.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:35.