![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Kas är fantastiskt! Jag var där en vecka i maj för några år sedan. En mysig by med "greklandskänsla", god mat och gubbar som spelar tärning i skuggan - kristallklart vatten och klippbad. Jag vill åka tillbaka någon gång! Att man kunde åka över till Grekland på en halvtimme gjorde ju inte saken sämre. Jag har varit på flera turistorter i Turkiet och upplever dem ofta som överexploaterade och tråkiga, men Kas är en pärla! Den turkiska maten trumfar även den grekiska, tycker jag, även om grekisk mat är fantastisk också!
|
|
|||
|
|||
![]()
Okej nu har vi bokat hotell 5 nätter på kos, 5 nätter i bodrum och 5 nätter på rhodos
![]() ![]() Nu till nästa fråga angående båtar. Har kollat bland andra trådar men inte hittat svaret. Är det riskabelt att inte boka färjorna i förväg? kos bodrum, kos rhodos? Har också tittat efter färja bodrum- rhodos för att slippa åka tillbaka till kos o ta färjan därifrån till rhodos men gick bara nån tur i veckan så passade inte med hotellbokningen. Så tips på om ni vet mer om detta tas gärna också emot. ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|