![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej! Sedan jag fick reumatiska besvär i mina knän har jag letat efter ungefär samma som du/ni. Hittade Hotell Achilades på Skiathos som vi försökte boka. Tyvärr fanns det inte enkelrum till hela sällskapet (vi var tre. Min syster min mamma och jag) så vi kom aldrig iväg. Men titta på det
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tröttheten tog över
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Holder med Kalimera , Naoussa på Paros og hotel Senia. Ikke direkte lux-hotel, men et fantastisk baseng, nydelig frokost/ mat... Hyggelig vertskap, kort vei til alt. Et alternativ m mer lux er Contoratos beach... Naoussa er romantisk, mange steder m flotte strender og små byer å oppdage m bil, dagstur til Antiparos..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - etter å ha lett "øyverdenen rundt" i flere måneder, for å finne det "perfekte" stedet for vår storfamilie-ferie nå i juli, bestemte vi oss for Naoussa ![]() - V I , gamle ![]() ![]() Naoussa er b å d e veldig trivelig og samtidig " Trendy og Eksklusivt" Vi ville i utgangspunktet gjerne ha bodd på Senia, men både for å unngå s å mange trapper / ta hensyn til et par knær, og at de renoverte/fineste rommene var noe for dyre for oss, ble det ikke Senia. Men denne gangen ønsket vi en litt høyere standard ( enn v i bruker), ble veldig glade da vi "fant" KALLISTI ![]() O m det er i nærheten av å være så bra som tidligere gjester har tilbakemeldt blir vi garantert fornøyde ![]() De scorer HØYT ( høyere enn Senia) på Booking.com og er nr 2 av de 31 stedene i Naoussa de er sammenlignet med på TripAdviser ![]() Så sjekk gjerne ut Kallisti og ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kefalonia, och bo i Lassi
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag rekommenderar Skiathos. Skiathos stad är inte alltför stor men inte alltför liten heller
![]() Längs kustremsan finns liknande orter som Megali ammos t e x Achladies. I meg ammos har jag inte sett till några tavernor med något annat språk än grekiska och engelska. Inne i Skiathos stad där det finns fåtal tavernor vars meny även står på norska. De tavernor behöver man inte gå till... |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|